6 Nisan 2009 Pazartesi

Bir Şey Beklemeden

Telaşsız seviyorum seni
Bir şey beklemeden.

Sesini duyuyorum
Işığını tutuyorum
Biraz sokulup yanına
Sanki bir şey söyleyecekmiş gibi
Sıcaklığını alıyorum
Koklamaya korkak
Ve seviyorum seni yine
Hiçbir şey beklemeden.

Küsmüyorum yaşama
Sevmek öyle güzel ki
Hele de seni sevince..

Unutuyorum
Gözlerinde okuduğum sıradanlığımı
Herhangi biri gibi yanında olmak
Yetiyor sevdama
Çünkü seviyorum seni.

Her gün bir gül alıyorum
Bir çocuğa veriyorum
Bazen bir ihtiyara
Bir gün sana verebilirim umudu taşımadan.

Şakalaşmalarını seyrediyorum
Öyle güzel gülüyorsun ki
Seni ne kadar sevdiğimi hatırlıyorum
Gülümsüyorum ben de
Kimse neye gülümsediğimi bilmezken
Ben sevdama gülümsemeler gönderiyorum.

Gittiğin sinemaya gidiyorum
Bir kez daha seyrediyorum
Bakışlarının değdiği her kareyi
Rast gele bir koltuğa oturuyorum
Tesadüf hep senin sıcaklığının olduğu koltuk,
Hep senin kokunun dolduğu yere oturuyorum
Sinema sıcaklığınla,
Kokunla dolmuş..

Uyuyorum gecenin bir vakti
Uykumda düş yok
Sevişmelerse yasak cennet meyvesi
Yine de seviyorum seni.

Sabah uyanıyorum
Sesini yine duymanın heyecanı,
Sevdana uyanmanın sevinciyle..

Seni göreceğim her yeni gün
Yenilenmedir kendi içimde
Umudu sorma
Umut bir yasaklı düşünce
Bir tek sen varsın
Umutsuz,
Sevişmesiz,
Yarınsız,
Yine de seviyorum seni
Hiçbir şey beklemeden...

Gassan Satar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder