12 Nisan 2009 Pazar

Kim aptal?

Temel ile Dursun iki kuruluşta genel müdürdür. Birbirlerine odacılarını çekiştirirler:
"Ula benim odacı o kadar aptaldur ki..."
"Ama, benimkinin yanında çok akillidur."
Denemeye karar verirler. Temel zile basar, odacısı gelir.
"Al şu 100 lirayı, bana bir Mercedes satın al."
Odacısı "Başüstüne" der; dışarı çıkar.
Bu sefer Dursun odacısını çağırır, ona, şu emri verir:
"Uşağım, hele git bir bak bakalım ben evde miyim?"
"Başüstüne müdürüm."
İki odacı, dışarıda birbirlerine dert yanar:
"Sorma bizim genel müdür çok aptaldur. Bana 100 lira verdi, Mercedes almamı söyledi. Ula bugün Pazar, her taraf kapalı. Ben arabayı nereden bulacağum?"
Öbür odacı ağlamaklı cevap verir:
"Sen haline şükret. Benimki seninkinden aptal. Bana diyor ki, git bakalım ben evde miyim? Ula önünde telefon; aç da sor! Beni niye yoruyorsun?"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder