8 Nisan 2009 Çarşamba

Öküz

Olay bir üniversitede profesör ve bir öğrenci arasında geçer. Öğrenci yemekhanede boş yer bulamadığı için profesörün yanına oturur.
Profesör bu durumu kabullenemez ve çocuğa;
"Öküzlerle kuşlar bir arada oturamaz," der.
Öğrenci hiç bozuntuya vermeden;
"O zaman ben uçayım," diye kalkar.
Profesör durumu içine sindiremeyince öğrencinin sınavından kalması için elinden geleni yapar. Fakat öğrenci soruları eksiksiz cevaplandırır.
Bunu üzerine profesör;
"Sana bir soru sorucam," der.
"Yolda karşına iki kese çıktı birinde akıl diğerinde para var. hangisini alırdın?" der.
Öğrenci;
"Parayı alırdım." deyince profesör;
"Ben aklı alırdım," der .
Öğrenci karşılık verir;
"Doğaldır insan neye ihtiyacı olursa onu alır." çıldırmak üzere olan profesör öğrencinin sınav kağıdına büyük harflerle "ÖKÜZ" yazar, öğrenciye verir.
Odadan çıkan öğrenci bir kaç dakika sonra gelip seslenir;
"Hocam imzanızı atmışsınız ama notum nerede, der! "

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder