12 Nisan 2009 Pazar

Sabahım da Sen Akşamım da Sen

Sabahımda sen akşamımda sen
Yüreğimin derininde yine sen
Sen varsın her yerde
Kuşatmışsın nedensiz

Her gittiğim yerde, sokakta sen
Gördüğüm gözlerde sen
Sensiz sokaklarda caddelerde sen
Benim olduğum her yerde sen sen

Gariplik var yüreğimde
Sanki bir çaresizlik vurgun
Anlamsız sözcükler gibi
Nedenleri bilinmez

Sonbahardan geliyorum
İlkbahar aşkıyla yanıyorum
Ses verin bana dağlar, taşlar
Yeşil elbisemi gördünüz mü?

Uçsuz bucaksız bir sevdaya dalmışım
Sonu olmayan yola sapmışım
Kim uzatır bana elini
Uçurum kenarında uykuya dalmışım

Sen sabahımda sen akşamımda sen
Benden uzak durdukça yakınımda sen
Sessiz kaldıkça kulağımdaki ses sen
Sen ben olmuşsun ben de sen

Rüyalarım da sen varsın
Yalnızlığımda yanımda yine sen
Gözlerimi yumduğumda
Göz kapağımdaki sen ve sen

Çaresiz kalmışım sevdandan
Yalnız kalmışım inadından
Yol almışım cihandan
Sensiz beni ne eylemeli
Ben firar ettim benden
Sensiz sabah sensiz akşam düşünemem
Nefesimde sensiz kalamam
Gözümde sen, dilimde sen
Sabahımda sen akşamımda sen....


Sedat Bahçacıoğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder