6 Nisan 2009 Pazartesi

Sen Uykudayken

Sen uykudayken
Sana dokundum dün gece
Her dokunuşumda bin güneş doğdu
Kuşlar döndü göçlerinden
Yağmurlar yağdı durmaksızın
Bulutlar aktı aydınlığa yol vermek için
Bir nehir aktı sonsuz kıvrımlarla
Daha büyük bir okyanus yaratmak için
Bir ağaç kök saldı gök yüzünde
Maviye yeşili ekmek için
Sen uyurken bir dünya doğdu yüreğimde.

Sen uyurken dün gece
Her nefes alışında bir kuşun kanadı değdi tenime
Bir rüzgar esti durmaksızın
Mavilik yağdı yatağıma
Gök yüzü el verdi okyanuslara
Yeniden yaratıldı dünya.

Sen uyurken dün gece
Bin yıldız kaydı gecenin bağrına
Bin yakamoz aktı odamıza maviliklerden
Bin ay ışığı aydınlattı tenini
Bin sevda türküsü söylendi
Bin sevda doğdu senin adınla.

Sen uykudayken dün gece
Seyrettim seni sevdayla
Yeniden Tanrı'ya el verdim
Yeniden duaları öğrendim
Yeniden yakardım umutla
Yeniden gün doğumlarına sevda büyüttüm.

Dün gece sen uykudayken,
Beklerken gözlerini açmanı sabahın tazeliğine
Bir gülümseyişini beklerken
Beklerken sevdayı anlatan 'günaydın'ını
Seni öğrendim
Sevdayı öğrendim yeniden
Yaşama dokundum yeniden.

Sen uyurken dün gece,
'Seni seviyorum'ları tekrarladım durmaksızın,
Bir dua gibi,
Tanrıya yakarır gibi …

Gassan Satar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder