28 Şubat 2009 Cumartesi

Aşk İksiri

Kelimeler eksik
Kelimeler yaralı
Taşımıyor anlatmıyor tanımlamıyor bu duyguyu
Bir de...
Çok başka birşey
Sevginin ortasında derin acılar hisseder mi insan?
Aydınlık gülümsemelerin içine hüznü yerleştirir mi durup dururken ?
Gözlerine buğu, diline sitem, yüreğine burukluk çöreklenir kalır mı asırlarca
Gelemeyeceğini bildiği mektup için posta kutusunu hep aynı heyecanla açar mı ?
Dedim ya başka birşey bu !
Ne kadar yalnızsam
O kadar seninleyim şu günlerde
Belki de en başta tutup seni en derinlere koydum diye oldu bunlar
Kimseler ulaşamasın diye
Kimselerin bilmediği ulaşamadığı yollara götürdüm
En derinlerde tuttum
Bana sakladım !
Derine hep derine seni yapayalnız bir tek bana bıraktım
Paylaşamadım yanlış yaptım
Sana ulaşan yolları kaybettim diye bütün bunlar
Suskunluklar..
Kendimi ordan oraya vurmam
Sağımda solumda ne zaman dikildiğini bilmediğim duvarlara çarpmam
Hiç görmediğim çukurlarda boğuşmam
Denizlerin gürültüyle gelip vurduğu dehlizlerin acılı duvarları gibiyim
Duvarlarım yosunlu
Duvarlarım kaygan
Duvarlarımdan hiç bitmeyen sular sızıyor
Tutunamıyorum
Renklerim gün içinde değişiyor
Soğuyorum soluyorum..
Güneş ulaşamıyor içerlerime
Küfleniyorum yaşlanıyorum
Yalnızlıklar peşinde
Dokunduğum her ıslak duvardan pis kokular bir yalnızlık bulaşıyor üzerime
Yapış yapış vıcık vıcık bir yalnızlık bu
Biliyorum bütün bunlar benim suçum
Seni sakladığım yere ulaşamaz oldum
Yollar git gide uzadı karıştı
Ümidim ısıtacak parlatacak
Kımıldatacak bir şeylere ihtiyacım var
Ama onun ne olduğunu bilmiyorum
Sonu sana geliyor her cümlenin
Herşeyin başında içinde ve sonundasın
Bu değişmiyor
Öyle içimdesin ki birden aklıma geldi
Tuttum bir mektup yazdım sana bugün
Çok mutluyum
Gün içinde neler yaptığımı
Nelere kızıp nelere mutlu olduğumu
Tek tek anlattım
Mevsimlerin ve insanların nasıl karışık ve beklenmedik olduklarını yazdım
Yine zamansız yağmurlar dedim
Daha önce hiç bu kadar zayıf değildi güneş ışınları dedim
Gerçekten buradaki şarkıları hiç öğrenemeyecek bilmeyecek ve söylemeyecek misin dedim
Çok uzun bir mektup oldu
Başından sonuna kadar okudum da
Neler yazmışım diye merakımdan
Sonra bir zarf çıkarıp
Adını yazdım büyük harflerle
Yalnızca adını adresini bilsem gönderirmiydim
Bilmiyorum
Mektup cebimde
Cebim yüreğime yakın
Yüreğim sen de
Sen yoksun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder