2 Mayıs 2010 Pazar

Karıştırma

Üç katlı binadaki yangında, üst kattaki adamcağız, uyuyakaldığı için dışarı kaçamamış. İnsanlar "Adamcağızı nasıl kurtarırız?" diye çırpınırken, birisi atılmış;
"Bana uzun bir halat bulursanız, ben kurtarırım."
Ardından, halat bulunmuş. Kurtarıcı, halatı yukarı fırlatmış ve"Beline sıkıca bağla" diye seslenmiş. Adamcağız halatı beline bağladığında, kurtarıcı halatı hızla aşağı çekmiş ve adam beton zemine çarparak ölmüş.
Durumu görenler, kurtarıcının etrafını çevirip, öfkeli bir sesle sormuşlar;
"Hani adamı kurtaracaktın, baksana öldü!.."
Kurtarıcı, şaşkın vaziyette kafasını kaşıyarak, kendi kendine söylenmiş;
"Allah, Allah. Ben bir defasında birini beline halat bağlatıp kurtarmıştım ama aşağıdan yukarı mı yoksa yukarıdan aşağı mı çekmiştim. İşte onu karıştırdım!.."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder