10 Haziran 2010 Perşembe

Yalnızlığım

Adım başı sen çıkarsın karşıma
Mesafeler kısalır kısalmasına da
Nedense yalnızlığın
en uç noktasında yakalarım gözlerini
Dokunamam sarılamam hayallerim ağlar o an

Serseri bir mayındır dudağımda tebessüm
Issız ve soğuk yollarda kaybolan
gerçeği ararım aynalarda
Nihavent bir şarkının
yüreğime dokunmasıdır yalnızlığım
Ve bir ney’in sesidir gözlerimi
Semavi duyguların ortağı yapan
Bir merhaba değişin
Virane olmuş gönül kapımın pervazını tutan son çividir
Ve dilindeki tek heceli kelimedir beni hayata bağlayan
Yollarca uzar yalnızlığım yokluğunda
Köhne bir meyhane köşesinde
Rumca şarkılar söyleyip sirtaki yapan
çırılçıplak kadınların çığlığı tüylerimi ürpertir

Karanlık gecelerime
Fenerlerce karanlığı ekleyen karmaşık bir
serzeniştir içimdeki melodiler
Hep seni söyler nedense şarkılar
Her sözde senden bir iz
Her izde senden bir giz saklar dilimdeki cümleler
Anlatılamaz açıklanamaz

Adım başı sen çıkarsın karşıma
Umutlarım yeşerir yeşermesine de
Seni daha çok özlerim ve her biten
aydınlık günün ardından
Seni seviyorum...seni seviyorum...seni seviyorum
diye birleşir kirpiklerim

Nedim Saatcioğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder