2 Ocak 2011 Pazar

Sahibinden Kiralıktır...

İçinde kasırgalar kopar ya, hani o deli fırtınalar
Benimde fırtınam sen oldun koptun içimde ama
Bu fırtına çok zarar verdi özellikle kalbim dediğim bu eve...

Sen ilk kiracısı oldun bu evin ,niye bu kadar yıkık dökük bıraktın ki bu evi
Oysa bedavaya vermiştim bu evi sana hiç bir menfaat gözetmeksizin
Sen kırıp parçaladın bu evi,
Bu evse sana hala devam etti
O sıcaklığı, o huzuru, o mutluluğu vermeye

Şimdi kırık dökük bir ev duruyor karşınızda
Kapı zilinde büyük bir boşluğun yazdığı
Bu ev birilerinin çalmasını istiyor bu zili
Yüzlerce yüz akıp gidiyor önünden hergün
Oysa bi kaç kişi çalıyor,bu evin zilini
Ama ben evin kapılarını kapatıyorum onlara
Kilit vuruyorum kapıya ta ki bir çilingir marifetiyle açana kadar

Tadilata aldım bu evi, senin parçaladığın bu odaları
Teker teker tamir ediyorum aslında, fazla da bir hasar kalmadı bu evde
Gene de bir kiracı istiyorum tamirime yardım edecek
Ya sen ?? Tekrar kiracı gelmek ister misin bu eve ?
Biliyorum ne kadar çok istersin yeniden kiracım olmayı
Ama bu ev sıkıldı kırılıp dökülmekten
Bana yıkıcı değil yapıcı kiracılar lazım şimdi

Bu kapıları açan yeni kiracı belki yardım eder bazı odaları dekore etmeye
Dekore diyorum çünkü tamir edilcek pek az yer kaldı kalbimde
O zamanki baş tacı edecek bu kalp onu bu eve
Sana verdiklerinden fazlasını verecek o kalbe
Umarım yeni gelen de kırmayacak senin gibi bu evi

Ben hata yaptım ilk kiracım satın alacak sandım bu evi güvendim
Yanılmışım hem satmak için çok gencim bu evi
Tabi bir kiracı uzun yıllar kalıp
Gücü yeterse satın almaya o ayrı ama şimdilik satmıyorum
Artık yapıştırıyorum elimdeki o beyaz kağıdı evin camına

Sahibinden kiralıktır...

Yazarı Bilinmiyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder