18 Nisan 2011 Pazartesi

Bak Şu Mahmut'a

İstinye Park'tan çıkarken, kocasının lüks cipini güzel bir sarışının kullandığını gören kadın, cipe yaklaşır ve başlar bağırmaya;
" Senin bu cipte ne işin var, şırfıntı.. Defol git buradan, o kocam olacak adama biliyorum ben ne yapacağımı..."
Sarışın ağlayarak uzaklaşır ve cep telefonuyla "Mahmut'cuğum, karın beni senin cipi kullanırken gördü, bağırarak hakaretler etti" der.
Mahmut; "Tamam canım, sakin ol" der ve doğru tanıdığı bir notere gidip, güvendiği bir arkadaşına cipin satış işlemini yaptırır. Akşam eve döndüğünde karısı başlar bağırmaya;
" Senin cipte o sarışın şırfıntının ne işi vardı? Ağzıma gelen hakareti yaptım. Utan be..."
" Hanım sen ne diyorsun, ne sarışını? Ben dün o cipi sattım. İşte noter senedi. Sen cipi alan adamın karısına hakaret etmişsin. Beni de kendini de rezil ettin."
" Evyaah!.. Ne yaptım ben Mahmutçuğum, n'olur affet beni!.."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder