13 Aralık 2012 Perşembe

Sana Yeterli Olanı Diliyorum

Baba kızıyla havaalanında vedalaşırken, "Seni seviyorum ve sana yeterli olanı
diliyorum" dedi. Kızı cevap verdi: "Baba beraber geçirdiğimiz bu hayat
bana yetti de arttı bile. Sevgin her zaman ihtiyacım olan tek şeydi. Sana
da her zaman yeterli olanı diliyorum."
Öpüştüler ve ayrıldılar... Adam bir hayli yaşlıydı; muhtemelen kızını son görüşüydü.
"Kızım belki de son seyahatini benim cenazeme gelmek için yapıyor
olacak" diye mırıldandı.
Baba kızın konuşmasına kulak misafiri olan bir yolcu sordu: "Ayrılırken 'Sana
yeterli olanı diliyorum' dediniz. Bu ne anlama geliyor acaba?"
Adam cevap verdi: "Sana gün ne kadar gri gözükürse gözüksün, parlak bir
bakış açısı vermeye yetecek kadar güneş diliyorum... Güneşin varlığı için
daha fazla şükretmeye yarayacak kadar yağmur diliyorum... Hayatındaki
en küçük şeyleri bile önemli görmene yetecek kadar acı, sahip
olduklarına şükretmene yetecek kadar kayıp diliyorum."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder