6 Şubat 2013 Çarşamba

Pes Etmemek

Diğerleri kin yaysa dahi, ben sevmeye devam edeceğim. Tüm dünya ümidini
kaybetse de, ben inanmaya devam edeceğim. Başkaları yıksa bile, ben yapmaya
devam edeceğim. Savaş ortamında bile barıştan bahsedeceğim. Karanlık bir
ortamı aydınlatmaya çalışacağım. Birileri ürünleri ayaklarıyla çiğneseler dahi, ben
tohum ekmeği tercih edeceğim. Diğerleri susunca ben haykıracağım. Gözyaşları
akan yüzlere tebessümler çizeceğim. Acı gördüğümde yatıştıracağım. Kederin
olduğu yerlere neşe götüreceğim. Kendini yorgun hissedenlerin koluna
gireceğim. Eğer bir gün yürüyemediğimi, tebessüm etmediğimi, sustuğumu
görürsen o zaman yaklaş bana, sarıl, tebessüm et, bu yeterli olacaktır. En karanlık
günlerde bizim için cıvıldayacak bir kuşun omzumuza konmasını beklemeliyiz.
Gözlerimiz bize gülümseyecek bir çocuk ve güzelliğini armağan edecek bir kelebek
aramalı. Sadece sevgili dolu bir jestin bir kişiyi yeniden yoluna döndüreceğini
unutma.
Fırtınanın ortasında olsak bile, bir yerlerden güneş daima kendisini gösterecek ve
çölün ortasında bir fidan bitecektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder