11 Eylül 2016 Pazar

Ben-Hur

Timur Bekmambetov’un yönettiği ve Jack Huston, Toby Kebbell, Morgan Freeman, Rodrigo Santoro, Nazanin Boniadi ile Ayelet Zurer’in oynadığı Ben-Hur, 09 Eylül 2016’da UIP Filmcilik dağıtımıyla UIP Filmcilik tarafından vizyona çıkarıldı.
Lew Wallace’ın romanı Ben-Hur: A Tale of the Christ’a dayanan Ben-Hur filmi, üvey erkek kardeşi ve Roma ordusunda subay olan erkek kardeşi Messala tarafından haksız bir şekilde ihanetle suçlanan prens Yahuda Ben-Hur’un epik hikâyesini konu alıyor. Rütbesi elinden alınan, ailesi ve sevdiği kadından ayrı bırakılan Yahuda, köleliğe zorlanır. Denizde geçen uzun yıllardan sonra intikam almak için vatanına döner.

     
  • Basın Bülteni

  •  
  • Fotoğraflar

  •  
  • Web Sitesi

  • Fragman

  •  
  • IMDb
  • Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder