13 Ağustos 2009 Perşembe

Gemileri Yaktım

Haydi gel
Gemileri yaktım bu limanda
Sensizliğin kıyısındayım..
Yokluğun medcezirden,
Yüreğime çarpar darmadağanım bugün; gel..

Sensiz doğmuyor ufkuma güneş
Ay ışığı yok, mehtap yok..
Yıldızlar sürgün sensiz gecelerimden,
Karanlığım, kapkarayım bugün, gel..
Her yanım zemheridir yokluğunda
Ya seni bağrıma basmalıyım bu gece
Ya da bu diyardan gitmeliyim.
Haydi gel
Yokluğun beni kahreder
Kalbimde prangalar, zincirler..
Gelişin anahtar,
Gelişin kurtuluşudur yüreğimin
Ve yüreğimdeki aşk'ın,
Sevdanın kurtuluşu..
Gelişin,
Çiçeklerin açtığı
Kuşların cıvıl cıvıl uçtuğu bahar.
İçimi serinleten su ve
Buram buram taze ekmek kokusu..

Haydi gel,
Ey canım, cananım, cana can katanım
Gemileri yaktım diyorum,
Sensizliğin kıyısında seni bekliyorum
Gel kırma bu aşkın kalemini
Beni sensizliğe mahkum bırakma
Yokluğunun zindanlarına hapsetme beni..

Haydi gel
Gemileri yaktım diyorum ey peri
Ya seni kazanmalı,
Ya da özüme geri dönmeli

Çetin Duran

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder