15 Kasım 2011 Salı

Kabulümsün Sen

Kim ne derse desin aldırma sakın
Kabul etim seni üzülme sakın
Önceki mazini varsın bilsinler
Sevgilim meleğim kabulümsün sen

İsterseler beni idam etsinler
İsterse dostlarım küsüp gitsinler
İsterseler beni kurşuna dizsinler
Yinede vazgeçmem kabulümsün sen

Sen tanrıdan bana bir emanetsin
Varlığın cennetim yokluğun azap
Cenneti baharı sensiz neylerim
Sevgilim birtanem kabulümsün sensin

İsterseler beni idam etsinler
İsterse dostlarım küsüp gitsinler
İsterseler beni kurşuna dizsinler
Yinede vazgeçmem kabulümsün sen

Sevgilim seninle doğdum yeniden
Günahın suçun yok varlığı yeter
İstersen canımı alsınlar benden
Sevgilim meleğim kabulümsün sen

İsterseler beni idam etsinler
İsterse dostlarım küsüp gitsinler
İsterseler beni kurşuna dizsinler
Yinede vazgeçmem kabulümsün sen

Baki Ortak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder