14 Kasım 2011 Pazartesi

Karınızın Kullanmadığı Başka Şey Var mı?

Kadın eve erken dönmüş, kocasını yatakta çekici bir kadınla yakalamış."Seni pis domuz seniiii" diye bağırmış..."Bana ha? Benim gibi sadık bir kadına!Çocuklarının anasına! Hemen şimdi seni terkediyorum ve boşanıyoruz!"
"Yahu dur bi dakka yaa" Yargısız infaz mı yapıcan karıcım? Bi dur..bi dinle!"De bakalım diyeceğini! Ama şunu bil ki, bunlar son sözlerin olacak!"
" Bak, sevgilim tam arabama binmişim, eve gelicem bu genç kadın benden yardım istedi. O kadar zavallı ve korumasızdı ki, acıdım, aldım arabaya.İncecikti, çok kirliydi üç gündür ağzına lokma koymamışmış.Ben de aldım, eve getirdim.Baktım, dolapta dün sana pişirdiğim senin de kilo alma korkusu ile ağzına bile koymadığın makarna duruyo. İnanmıycan,iki saniyede midesine indirdi zavallım.. Baktım, üstü başı da leş, hadi gir dedim, bi banyo yap. O içerdeyken, bi baktım ki giysileri yırtık pırtık..Atıverdim onları!
Biliyosun, bu sene kullanmadığımız giyecekleri nereye verelim diyoduk ya.Gittim dolaptan senin "Cavalli" Jeans'ini getirdim ona. E sana dardı diye giymiyodun ya !
Sonra da sana doğum gününde aldığım ve zevkimi beğenmediğin için giymediğin külotla sütyeni de götürdüm yazıktır derken, bi baktım, geçen Noelde ablamın hediye ettiği, kıl etmek için de giymediğin seksi bluz da duruyo ve çizmelerin de orada ! Hani işyerindeki kızlardan birinde de var aynısı diye giymek istemediğin"
Görme garibim nasıl mutlu oldu nasıl sevindi aldım kapıya götürdümeşikte döndü, bana gözyaşları içinde ne dese beğenirsin?"
"Karınızın kullanmadığı başka şey var mı ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder