9 Haziran 2016 Perşembe

Ben Seni Yokluğun da Sevdim

Sevdim seni be gülüm 
Nasılı niçini yok işte 
Görmesem de, nasıl olduğunu bilmesem de 
Sevgi denilen duygu toprağa düşen tohum gibi 
Yeşerirmiş fark ettirmeden yürekte 
Sevilen istemese de sevilmeyi 
Ardına koymasa da elinden geleni 
Yürekten gelene çare yok 
Sevdim seni be canım 
Nedeni sebebi yok bunun 
Her kelimen hançer gibi delip geçsede 
Denk düşmese de halin halime 
Gerçeğin tanımına uymasa da sevginin düşleri 
Bir gülüşüne hasret gitse de son nefes 
Müebbeten yokluğuna mahkum olsam da 
Yasaklar da günahlar da bulsam da seni 
Aşka sürgün yaşamaksa bedeli 
Sevdim seni be can 
Senin yerine okşasa da bir gün ölümün eli... 
Olma yanımda 
Gülme yüzüme 
Sorma halimi 
Sevme seni seviyorum 
Diyen kalbimi 
Git desen de 
Yit desen de 
Kal demeye varmasa da dilin 
Öl desen de... 
Sözlerinin yok edemediği yüreği, 
Al sök yerinden 
Kendi ellerinle 
Beni değil seni öldürürsün 
Çünkü o yürek senin yüreğinde 
Ben seni öyle sevdim işte... 
Yaşamı yok sayıp... ölürcesine 
Tek kişilik bir sahnede 
Tek kişilik bir oyun 
Bu sevda tek kişilk 
Yalnız aşıklar ülkesinin 
Sahipsiz sevgilisiyim 
Ben seni yokluğunda sevdim... 

Leyla Altınbaşak Kayan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder