7 Haziran 2016 Salı

Seni Seviyorum

Sen mademki ruhumsun gönlümün destanısın
O zaman anlatayım herkes seni tanısın

Sen dünüm de bu günüm yarınımda hâlâsın
Benim gönül gözümle bitimsiz ve âlâsın

Sen benim alın yazım sen bir aşkı büyü’sün
O büyü bozulmasın dilerim hep büyüsün

Sen kalender sevdalım bende kusur aramaz
Ben büyümez bir çocuk hem haşin hem yaramaz

Sen gülde ki kırmızı papatyada sarısın
Eğer aşk kovan olsa sen kraliçe arısın

Sen benim sağım solum hem arkam hem önümsün
Ruhumda ki şimalim kayboldukça yönümsün

Sen beni düzenleyen ömrümün tek imlası
Gönlümün ki ritmisin do re mi fa sol la’sı

Sen şu kısa ömrümde hiç bitmeyen şarkısın
Aşkım ki bir nehirse sen onun tek arkısın

Sen benim dağlarımın hiç solmayan çiğdemi
Kışa dönmez baharı ömrümün en son demi

Sen teni gül kokulum aşkımın aşk ecesi
Fazilet-i bahiste dilimin tek hecesi

Sen nabzımın atışı aşk adına tek canı
Kırk beş yıllık ömrümün tarifsiz heyecanı

Sen benim imkânsızım gönlümün aşkı gizi
Her şey silinse bile silinmeyecek izi

Sen benim gururumsun sen kalbimin onuru
İnan sana borçluyum gözümde aşk-ı nuru

Ne seni yazmak biter ne gönlümün aşk sözü
Seni seviyorum ben işte hepsinin özü

İhsan Turhan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder