31 Mayıs 2009 Pazar

Seni Öyle Çok Seviyorum ki

Karşımdasın elimi uzatıp dokunabiliyorum sana
Ne büyük mutluluk bu
Gördüğüm en güzel şeysin
Senden öte tanımladığım başka hiç bir şey yok
Herşey senin adınla anılıyor benim dünyamda
Bütün çiçekler sen, bütün yıldızlar sen...
Bir sanat eserisin, bakmaya doyamadığım.
Tanrının bana armağanısın,
Ve artıyor her geçen gün sana hayranlığım.
Yüzünde kuşlar, gözlerinde hayatın ta kendisi var.
Öyle gerçeksin ki...
Gözümü açıyorum sen, kapıyorum sen..
Hiç bitmeyen serüven
Günümün en keyifli anı,
Uykumun en tatlı rüyası
Seni soluyorum, havadasın
Seni kokluyorum, doğadasın
Hele şimdi sonbaharsın ya da sonsuz bahar.
Seni yaşıyorum, canımdasın, canımsın
Sarılsam sana bin yıl geçse
Bir an bile ayrılmasak.
Ten tene yürek yüreğe
Sonsuz baharın en aşk dolu iki yaprağı olsak
Ağaç ağaç gezip, yeşersek açsak
Yere düşsek, kalksak...
Seni bilsem, bir tek seni
Seni görsem bir tek seni
Sesin sarhoş etse beni..
Öyle içimdesin ki
Bir saniye iste benden
Sensiz geçirdiğim veremem...
Sensiz geçecekse geçmesin zaman istemem...
Seninle yeniden doğdum, yeniden doğuşun kanıtıyım ben
Öyle aklımdasın ki...
Ah, sensiz kalmıyor muyum bazen
Yıkasım geliyor gördüğüm bütün duvarları.
Ardında seni bulurum diye
Ne ayrı koyduysa bizi, zaman ya da yollar
Bir kalemde silesim geliyor...
İsyanım taşıyor, kendi öfkemden korkuyorum..
Ve kavuşmak...
Bunu düşünmek içimde kırılmış tüm aynaları tamir ediyor
Mavi bir yağmur başlıyor, ıslanıyorum
Maviye boyanıyorum
Öyle özlüyorum ki
Sen ol, hep ol, benimle ol, bende ol...
Sendeyim ben, yüreğimi koydum yüreğinin üzerine..
Aşk bu başka isim arama.
Hem de en koyu, en deli, en tutkulu...
Öğreneceğim çok şey var sana dair...
Bilmediğim çok şey var
Ama bir şeyi öyle iyi biliyorum ki...
Seni öyle çok seviyorum ki...

Mehmet Çoşkundeniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder