20 Mayıs 2009 Çarşamba

Sorarlarlarsa Sevgiyi Beni Anlat Onlara

Sevgi nedir, bilir misin?
Söyleyebilir misin sorsalar?
Satırlara döker de
Yazar mısın evreni?
Anlatabilir misin mısralarda
Yaşatabilir misin sevgiyi?
Sen; sevgi nedir, bilir misin
Bilir misin sevgimi?

Nedir sevgi, bilir misin?
Karşılıksız koşmak yıldızlara
Gözlerinde yansıtırken her an
Katlanmak onsuzluğa…
Nedir sevgi, bilir misin?
Işık saçmak yarına,
Almadan verebilmek
Güven olmak adınla.

Sevgi; yorulunca döşek,
Gerekince destek olmak,
Acılarla dolduğunda
Yastık olmak başına.

Gözlerin görmese hiç
Gözlerin olamam mı?
Ellerin tutmasa hiç
Ellerin olamam mı?
İsterse bedenin kolsuz bacaksız olsun.
Seni saran kollarım sana kol olamaz mı?
Gideceğin her yere bacaklarım taşımaz,
Atacağın adımlar benimle olamaz mı?
Sevgi budur, işte bu, sevgi benim karşında,
Uzanıp da tutuver, sevgi benle yanında.
Sendeki eksikleri görmemi istemezsen
Atarım gözlerimi, atarım ellerimi.
Yine de yetmez dersen, her şeyim senin olsun.
Ben sevgiyim, sevgi ben, beni anlat sorana…

Günay Tulun

2 yorum:

  1. Muhteşem bir şiir. Sevginin böyle anlatılabileceğini ne duydum ne gördüm. Gerçekten muhteşem.

    YanıtlaSil
  2. Pardon pardon.Günay Tulun üstadın şiiriymiş.Ben nasıl atladım bilemiyorum.Şiir kitapları ve Sessizliğin Şiirsel Sesi'ni bilmiş olmama karşın...
    Size teşekkür ederim. Muhteşem seçiminiz ve muhteşem şiir zevkiniz için kutlarım.

    YanıtlaSil