22 Mayıs 2009 Cuma

Sevdamız Bir Umutlu İmkansızlık

Zemheri soğuğundayım yarim
Sensizliğin pençesindeyim
Bir adım ötesindeyim ellerinin
Bir anlık zamandır sesinin uzaklığı
Ellerim uzansa yakalayamaz ellerini
Yürek verir de kendini duyamaz sesini
Bir başka dünyadasın sevgili
Seyran olmuşsun gözlerime yar
Seyrederim seni uzaklardan
Umutlu bir imkansızlıkla beklerim
İstekli bir beklentisizlikle severim
Nasıl anlatsam yarim derdimi
Haykırırım ismini
Dağ duyar
Taş duyar
Gök duyar
Bilirim hissedersin sen de yarim
Duyamazsın ama beni
Bilirsin uzaklardayım ben
Yüreğinde yaşatırsın sevgili beni
Gözyaşların akar sessizce
Bilirsin hissederim gözyaşlarını
Ama tutamam ellerimle
Silemem gözyaşlarını dudaklarımla
Bilirsin sevgili
Mesafeler değildir bizi ayıran
Bir kuş olur uçardım yine sana
Bir rüzgar olur eserdim senden yana
Yağmur olur yağardım sana
Guneş kavurmaz yüreğimi
Bilirsin çöllleri aşardım da gelirdim sana
Bilirsin mesafe tanımaz bu sevda
Bilirsin imkansızlıklardır bizi ayıran
Sen ve yüreğin kalırsınız başbaşa
Ne yere koyacağını şaşırırsın sevdanı
Kimle konuşacağını bilemezsin
Bilirsin düşlerine girer de dinlerdim seni
Sana kendimi verirdim de yoldaşlık ederdim sana
Bilirsin uzaklıklar değildir bizi ayıran
Bilirsin çaresizliklerdir yollarımızı bağlayan
Yureğin daralır
Gözlerin kısılır
Bir acı duyarsın sevince benzer
Bir yara olur imkansızlıklar yüreğinde
Bilirsin lokman hekim gerekmez
Bilirsin ilaç kar etmez
Bilirsin bir sevdalı sözcüğün yüreğindedir dermanın
Bilirsin sevdalı bir bakışın sevecenliğindedir çaren
Bilirsin bir anlık çalınmış sevişmelerdedir canın
Ah sevgili ah
Ahlar düşer dillerden sevdamıza dair
Bilirsin bir imkansız sevdadır bu
Bilirsin zamandan çalınmış bir andır buluşmamız
Yaşamın bir armağanıdır bu sevda bilirsin
Bir armağandır bu sevda imkansızlıklar içinde yaşansa da
Bilirsin sevgili bu sevda yaşanmamıştır kimselerce
Bilirsin belki yaşanmayacaktır bir daha
Bilirsin umutlu bir imkansızlıktır bu aşkın adı
Bilirsin de yüreğine söz geçiremezsin yine de
Yürek kanatlanmış sevene doğru
Yürek ne mesafe tanır
Ne de imkansızlıklar
Bırakırsın kendini yüreğinin sesine
Yureğin taşır seni aşkın denizine

Gassan Satar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder