7 Kasım 2009 Cumartesi

Adını İstanbul Koydum

Yeni bir sevgili buldum
Adını İstanbul koydum…

Denizden aldım gözlerinin rengini
Martılardan kaş yaptım
Sürmeli gözlerinin üzerine
Ve köprüleri kullandım
Dudaklarını öperim niyetine
Dolaştık gezdik biraz
Üsküdar da çay molası verdik
Sonra baktık karnımız acıktı
Haliç’te ekmek arası
Kafaları çekelim dedik
Ver elini Beyoğlu’nun arka sokakları
Sonra çıktık Taksime
İki sevgili el ele diz dize
Anlatmaya başladık
Tüm dert ve sıkıntılarımızı
O kalabalıktan şikayetçi
Ben yalnızlıktan
O kirlilikten bıkmış
Ben kirli insanlardan
O aşkı özlemiş
Ben unutmayı….

Yeni bir sevgili buldum
Adını İstanbul koydum

Saklasın istedim beni gecelerden
Kimleri saklamadım ki dedi
Kuru ekmeğime aş olsun dedim
Kimleri doyurmadım ki dedi
Sadece benim ol dedim
Kimseye gösterme yüzünü
Kapat kapılarını
Dünyanın dört bir yanına
Ağlamaklı oldu gözleri
Seni aldattım dedi
Kiminle demeye fırsat bırakmadan
Sen ve seninle beraber
Yüzlerce sevgili
Girdi gönül kapımdan içeri
Hiçbirini geri çevirmedim
Hepsini en az senin kadar sevdim…

Yeni bir sevgili buldum
Adını İstanbul koydum...

Her camisinde ayrı ayrı dua ettim
Sadece benim olsun diye
Öyle deli sevdim ki seni…

Yeni bir sevgili buldum
Adını İstanbul koydum…

Mehmet Özer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder