12 Kasım 2009 Perşembe

Yalansız Sevdim Seni

Dert etme kendine inim inim inleme
sus bi kere dinle
çıkarsız sevdim seni
üşürken ısınmaya hasret gecelerde
yalansız sevdim seni
ölüme esen sabah yellerinde
yanarcasına sevdim seni çırasız ateşinle yanarken de
ölürcesine sevdim seni
aşkımız tarih yazarken dillerde
parçalanırçasına sevdim seni
gözlerine bakamazken ağlarkende ve boğulurkende gözyaşımda sevdim seni
sen sırtını çevirip yerlere yatarkende
muhtaç etme sözlerine damla damla ağlama gel son kez dinle
dört bir yanda, sabah ezanlaında sevdim seni
ellerini tutamazken, göğsünde uyuyamazkende
serseri olmayan, namuslu duyguyla sevdim seni
sen umutları bulutlara, güneşe çizerkende
bozkır kaldığım dağ yamaçlarında sevdim seni
yaşamakla ölmek arasındaki kılda ezilirkende
ödlek olmayan, yürekli bir sevgiyle sevdim seni
sevdim seni sevdim seni ne çaree..

derd etme üzülme, gel beni son kez dinle
yalansız sevdim seni, sevdim seni ne çare

zindan odalarda binbir dualarda sevdim seni
sen şartlı sevdalara maddelere dökerkende
gözü kara yalan dolan olmayan sevgimle sevdim seni
umutlarımı hicranlara yarınlarımı karalara salarkende
biliyorsun yok demiştin umut, olmaz dilekleri tüket
yüreğine unutmaktan söz et
nafile dilde son düet umutlara kes bi bilet
dedin diye, istedin diye razı oldum sustum
şimdi paramparça dilim dişlerimde gücümün yettiği kadar sesimin çıktığı kadar avaz avaz bağırıyorum son nefesimde ölürkende
Sevdim seni ölürcesine sevdim senii....

Dert etme üzülme gel beni son kez dinle
Yalansız sevdim seni, sevdim seni ne çare

Murat İnce

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder