11 Kasım 2009 Çarşamba

Zamanda Kaybolmak

Biliyorum, bir sürü engel çıkacak .
Bir sürü bahane ve gereksiz bir sürü sebep.
Neden diyeceksin bazen ya da nedensizliğe üzüleceksin.
Yaşanmışlıklara bakıp, keşke diyeceksin, keşke daha önce..
Biliyorum, bilindik keşkeler kullanıyorum hep .
Ama tam yeri olduğu zamanlarda var o keşkelerin işte o zaman bu zamandır
Zaten bütün zamanlar kişinin kendiyle olan doğru zamanı değil midir?
Şimdi zamanı mı bilmiyorum ama .. yo yo bu zaman doğru zamandır .
Gerçekten inandığım için söylüyorum öyle laf olsun diye değil .
Ben gözlerinin içine bakmayı hayal ediyorum ve kayboluyorum.
Saçlarından bir tutam almayı düşlüyorum ve yok oluyorum esrarengizliğin içinde.
Müthiş birşeyler yaşıyorum kaybolup uzaklara gidiyorum ve bir daha dönemiyorum .
Ta ki uyanana dek...
Evet aslında ben her anımda bir rüya görüyorum .
Rüyama seni ekliyorum ve işte o zaman ben ben olmuyorum.
Nefes kadar yakınımdan bir bıçak geçiyor şu an.
Neydüğü belirsiz ipsiz sapsız bir bıçak.
Acıtıyor mu ?
Bomboş bir hayır..
Bazende ağıza yakışmayacak cümleler kuruyorum kendimden uzak bir yerlerde ya da en uzaklara gidip ağlıyorum sessizce köşemde..
İşte ben böyle hissediyorum seni düşündüğüm anlarda.
İşte ben böyle yaşıyorum her anımda ..
Şimdi biliyorum bu zaman doğru zamandır ruhunla yaşıyorum ..

Emre Can Tekgül

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder