17 Kasım 2009 Salı

Yokluğun Uzakta Olsun Sen Değil

Yokluğun uzakta olsun sen değil
Gönlümün gülleri solsun sen değil
Hayat bize tuzak kursun sen değil
Vuracaksa namert vursun sen değil

Hasretliğin unutulsun sen değil
Yüreğin benimle olsun sen değil
Özlemin canımı yaksın sen değil
Hayallerim beni yıksın sen değil

Seni seven ben olayım sen değil
Yüreğimde sevdan olsun sen değil
Can gerekse ben vereyim sen değil
Ölüm gelse ben öleyim sen değil

Yasaklar kahretsin beni sen değil
Yüreğin yar etsin beni sen değil
Sensizlik sineme batar sen değil
Hayalin koynumda yatar sen değil

Darda kalan ben olayım sen değil
Mutsuz olan ben olayım sen değil
Gözlerimde hayalin var sen değil
Aklımda üzgün halin var sen değil

Sevmelerim yarım kalsın sen değil
Yokluğuna varım kalsın sen değil
Kader bana düşman olsun sen değil
Ayrılıklar pişman olsun sen değil

Atakan Korkmaz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder