20 Nisan 2009 Pazartesi

Yanlış Adres

Adamın biri, yeni ulaştığı otele kaydını yaptırır. Odasına girdiğinde bilgisayar görür ve karısına email atar. Mesajı farkına varmadan yanlış adrese gönderir. Tam o sırada, farklı bir yerde, bir başka kadın, kocasının cenaze töreninden evine yeni dönmüştür; bilgisayarındaki maili görür; okuyunca düşüp bayılır. Mesajda şöyle yazmaktadır: " Kime : Sevgili karıma Konu: Yeni ulaştım Tarih : 16 Mayıs 2004. Benden haber aldığında şaşıracağına eminim. Burada bilgisayar var ve sevdiklerimize email gönderebiliyoruz. Buraya yeni ulaştım ve kaydımı yaptırttım. Her şey, yarın senin buraya geleceğin düşünülerek hazırlanmış. Seninle buluşmayı dört gözle bekliyorum. Umarım benim gibi sorunsuz bir yolculuk geçirirsin. Not:Burası çok sıcak ."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder