28 Nisan 2009 Salı

Yanlış Anladı

Oldukca yakışıklı ve cüsseli kısaca herhali ile dört dörtlük bir adam bardan içeri girer. Yanında da bir devekuşu bara yaklaşırlar ve adam barmene seslenir;
"Bana bir viski" devekuşunu gösterek "buna da bir bardak su" der ve içtikce içerler.
Sonra adam,"hesap" der.
Barmen:
"27 $ 45 cent" der.
Adam elini cebine atar. Cebinden çıkardığı paranın hepsini bırakır çıkar. Barmen sayar tamı tamına 27 $ 45 cent.
Adam ve devekuşu ikinci gün yine gelirler içerler.
Hesap der "36 $ 18 cent" adam elini cebine atar butün parayı bırakır çıkarlar.
Barmen sayar 36 $ 18 cent barmen şaşkın olayın sırrını çözmeye çalışıyor üçüncü gün, dördüncü gün adam ve devekuşu geliyor gece geç saatlere kadar içiyorlar hesap ne kadar olursa olsun elini cebine atıyor bütün parayı bırakıyor barmen sayıyor hesap tam ne eksik ne fazla.
Barmen kafayı yemek üzere dayanamıyor ve bu işin sırrını soruyor adam anlatıyor;
"Bir gün aladdinin sihirli lambasını buldum cin çıktı ve bana üç dilek dilememi söyledi bende diledim..."
"Çok yakışıklı ve kadınların hayran olduğu bi tipim olsun."
"Her yerde ve her zaman ne kadar paraya ihtiyacım olursa olsun elimi cebime attığımda hazır olsun."
Barmen paranın sırrını öğrenmiş ve rahatlamıştır sonra devekuşunu göstererek sorar;
"Peki bu ne bu?"
Adam cevap verir,
"Ha o mu "
"Dileğim der.... Beni hiç yalnız bırakmayacak uzun bacaklı bir piliç istemiştim, yanlış anladı şerefsiz........?"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder