12 Haziran 2009 Cuma

Bak Sana Ne Getirdim

Bak sana ne getirdim
Bahçelerden baharı
Çocukların aydınlık yüzündeki
Gülüşü getirdim.
Kır çiçekleri topladım
Ayak değmemiş tepelerden.
Katıp sevgimi yanına,
Boynu bükük dağ menekşesinin
Kokusunu getirdim.

Bak sana ne getirdim:
Ucu yanık bir yürek,
El değmemiş bir beden
Sevdası buram buram tüten uzaklarda
Sadakatı dağlardan yüce bir kadının
Tutkusunu getirdim.
Her sınırı sana komşu,
Her ırmağı sana akan,
Her ülkesi sen olan bir dünyanın
Atlasını getirdim.

Bak sana ne getirdim:
Avuçlarımda bir tutam aydınlık,
Azığı umut dolu bir bohça,
Bedenini taşımaktan yorulmuş
Bir çift ayak getirdim.
Tuzunu getirdim ocakta kaynayan yemeğinin,
Yıldızlara arkadaş uykusuz gecelerin
Uykusunu getirdim.
Sana,
Yokluğunun susuzluğunu,
Gönlümün yoksulluğunu getirdim.

Kâmuran Esen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder