24 Haziran 2009 Çarşamba

Yalnız Seni Sevdim

Yüzüm gülse içim zehir
Yüreğim hüznün işgalinde
Sevmek emekmiş geç anladım
Vazgeçmemekmiş sevmekten... sevdiğinden
Sevmek fedakarlık, tek taraflı aşk oyunu
Yüreğin yansa hissettirmeyeceksin
Ölsen aşkından göstermeyeceksin
Şehrin bir ucunda hasret diğer ucunda özlem
Aşkla yanan yüreğini yalnız sen bileceksin.

Bazen volkanlar içinde patlamaya hazır
Bazen alevlerden kale kurarsın bedenine,
Unutmaya çalıştıkça unutulmazı oynar sevgin
Bir kibrit çaksan parlamaya hazırsın o anda,
Volkanik bir dağ gibisin yakılmaya mahkum
Yüzünde ki gülücüklere dayanamazsın
Akar da öyle akar ki için ona
Sevda ile aşk karışır belleğinde,
Sen yanarsın sen ölürsün ama o bilmez.

Aşk benim yanımda sevdaysa tüten soba
Bende ki can nasılsa öylesin sol yanımda
Bazen ağlıyor bazen yanıyor kimin umurunda
Aşkla tutunmuşum turnalara tutunur gibi
Bülbülün güle aşkı gibi sevdalanmışım sana
Yangınlarda kalan bedenim senin hasretin
Özlemlerse hep koynumda sabahlıyor
Geceleri ise hiç sorma bana
Hasretimi körüklüyor yakıyor sevgili.

Bir sonbahardı koymuştun aşkı yüreğime,
Solan bir yapraktı düşen, gül olmuştu ben de
Sevda olmuştu öylece akmıştı gönlüme
Sevmek buydu işte fütursuzca sevmek
Özlemleri katıp aşk kervanına... sevmek
Karşılık beklemeden kendin için sevmek
Sevdim seni yalnız kendim için... sevdim
Özlediğini bilmeden sevildiğimi işitmeden
Hep seni düşünerek yalnız seni sevdim.

Menekşe Gülay

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder