7 Haziran 2009 Pazar

Yoksa?

Yıllar sonra öder gibi ahtımı,
Aydınlatıverdin, kara bahtımı,
Sana tahsis etmiş, gönül tahtımı,
Ben seni kendime, Sultan bilmiştim…

Hani ne bir tutku, ne de hevestim,
Hani candım senin için, nefestim,
İçini ürperten, titreten sestim,
Sevgimi gönlünden, kovdun mu yoksa? ..

Çok önce söylenmiş, çok önce denmiş,
Âşığın Kâbesi, sevdiği yönmüş,
Öyle bir sevmiş ki, deliye dönmüş,
Kendimi yoluna, kurban bilmiştim…

Hani ne bir tutku, ne de hevestim,
Hani candım senin için, nefestim,
İçini ürperten, titreten sestim,
Sevgimi gönlünden, kovdun mu yoksa? ..

Eşit olmadı hiç günüm günüme,
Sığmadı sayende içim içime,
Sen getirdin beni, sen bu biçime,
Ben aşkı Tanrı’dan, ferman bilmiştim…

Hani ne bir tutku, ne de hevestim,
Hani candım senin için, nefestim,
İçini ürperten, titreten sestim,
Sevgimi gönlünden, kovdun mu yoksa? ..

Mümtaz Beğen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder