27 Mart 2009 Cuma

Kaplumbağalar

Kaplumbağaların yaşadığı bir köyde susuzluk sorunu ortaya çıkmış.
Kaplumbağalar biraraya toplanmış ve çözüm aramaya başlamışlar.
Köyün en yaşlı ve en bilge kaplumbağası çıkmış ve bağırmış;
-Şu dağın arkasındaaa bir göl vaar. Bunun üzerine köyün en genç 2 kaplumbağası su getirmek için seçilmiş.
25 yıl sonra bu iki kaplumbağa dağı aşmış ve göle varmışlar.Maalesef ki göle vardıktan sonra jeton düşmüş;
"Ya biz kap almayı unuttuk!! Napcaz şimdi ? "
"Sen git.. Ben burda beklicem biri gelip içmesin diye" diğeri: "Yok sen içersin gölü. Ben gitmem sen git."
"Yaa arkadaşım vallahi billahi içmicem..burda bekliyorum hadii " demiş.. Bunun üzerine 2. kaplumbağa "iyi tamam gidiyorum" diyerek oradan ayrılmış.
1.Kaplumbağa beklemeye başlamış..30yıl, 50yıl, 60yıl en sonunda ;
"Yeter biraz daha beklersem ben ölücem. Hem zaten yaşlılar çoktan ölmüştür" diyerek boynunu göle uzatmış.
Tam o sırada çalılıklardan fırlamış 2. kaplumbağa;
"Bak böyle yaparsan gitmem "

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder