29 Mart 2009 Pazar

Seninle

Ben martıların martı olduğunu seninle biliyorum
Kuşların uçtuğunu, denizlerin dalgalandığını
Mehtabın sularda tatlı tatlı yıkanabildiğini
Seninle biliyorum yosunların kokusunu
Islak taşların pırıltılarını seninle tanıyorum
Sensiz ne kadar cahil olduğumu söyleyemem
Utanıyorum !

Sensiz kuru bir tatsızlık ekmeğim aşım
Dalgaların yaladığı yosunlu taşların
Sesleri bile sen değil kuşların
Işık; ışık değil
Karanlık; karanlık değil
Deniz; deniz değil
Orman; orman değil
Ne kelebekler benziyor kelebeğe
Ne güllere gül.

Havayı seninle
Suyu seninle tanıdım.
Ormanı, denizi, kalemi seninle.
Yazıyı, sözü seninle tanıdım.
Sabahların, sabah olduğunu
Akşamın, akşam koktuğunu
Kışın kış, baharın bahar olduğunu
Seninle anladım.

Sensiz, neyin ne olduğunu sandımsa,
Yanıldım.


İsmet Barlıoğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder