3 Nisan 2009 Cuma

Sen

Benim gökyüzümsün
Benim en sevdiğim tepesin
Benim sıcak yatağımsın
Benim fırtınada sığındığım limansın
Benim en değerli armağanımsın
Benim en duygusal anımsın
Benim sonsuza dek en yakın arkadaşımsın
Benim ilham kaynağımsın
Benim kaderimsin
Benim parıldayan ışığımsın
Benim gecem, gündüzümsün
Benim yüreğimin ilacısın
Benim öfkemin gidericisisin
Benim ağrı kesicimsin
Benim bahar ateşimsin
Benim nadir bulunan mücevherimsin
Benim dualarımın yanıtısın
Benim kalbimsin, ruhumsun
Benim hayatımı hayat yapansın
Benim kutsalımsın
Benim moralimi düzeltensin
Benim en büyük şansımsın
Benim son dansımsın
Benim en iyi vuruşumsun
Benim enerjimsin
Benim iştah açıcımsın
Benim sabah güneşimsin
Benim akşam eğlencemsin
Benim dans partnerimsin
Benim kalbimin bekçisisin
Benim kahkahalarımın kaynağısın
Benim sonsuzumsun
Benim yanan ateşimsin
Benim en büyük arzumsun
Benim ruhumun eşisin
Benim inancımsın
Benim rüyalarımsın
Benim herkesten önce gelenimsin
Benim güvencemsin
Benim sağduyumsun
Ölene kadar sebebimsin
Belki
Bilmiyorsundur.....

David L. Weatherford

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder