15 Nisan 2009 Çarşamba

Seni Seviyorum

Sadece kim olduğun değil, sen olduğun için ve seninle beraberken kim olduğumu, benliğimi anladığım için.
Seni Seviyorum!

Sadece kendine yaptıkların için değil, bana kattığın güzellikler için.
Seni Seviyorum!

İçimdeki özlemi, saklı kalmış ben'i yeryüzüne çıkardığın ve sana ihtiyacım olduğu her an tüm duyarlılığınla yanıbaşımda olduğun için.
Seni Seviyorum!

Elini kalbimin üzerinde hissettiğim zaman, üzüntülerimi alıp, onların yerine şimdiye kadar hiç kimsenin başaramadığı o sıcaklığı, o içtenlik ışığını bana duyurmayı başardığın için.
Seni Seviyorum!

Hayatımı kutsal bir sevgi tapınağına çevirdiğin ve her günümü yaşam şenliğine, unutulmayan şiirlere dönüştürdüğün için.
Seni Seviyorum!

Çünkü, sen, şimdiye kadar hiç başaramadığım şeyleri, kendimle dost ve barışık olmayı ve hiç bir zaman tadamadığım kadar mutlu olmamı sağlıyorsun. Ve bütün bunları yalnızca sözlerinle, dokunuşlarınla ya da işaretlerinle değil, kendin olmakla yapıyorsun birtanem.

Sedef Kuyucu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder