6 Nisan 2009 Pazartesi

Kokun Mavi Yeşil

Bunca uzaklığın içinde
öyle yakınım ki sana
anlıyorum sevdaya uzaklık engel değil,
anlıyorum hasrette de büyüyor sevda..

Odamda mum ışığı var sadece
tıpkı senin sevdiğin gibi
senin sevdiğin şarkıları dinliyorum
notaların büyüsüne sarılıyorum
tıpkı sana sarılır gibi..

Bak yine sırtım ağrıyor
ne zaman uzaklığın başa bela olsa
önce sırtıma iner yokluğun
dokunuşlarının merhemine uzanır anışlarım.

Soframda dokunmadığım yemeğim var
hasretinde hiç bir şey istemiyor canım
seni düşünmelerin cennetinde geziniyorum
seni ne özlemekten yoruldum
ne de beklemekten..

Ah odamda bir senin sesin olsa
bir senin sıcaklığın olsa
bir senin gülüşün olsa
gözümde yok ne gün doğumu
ne baharın çocuk sesleri..

Kokun yeşil mavi kadın
seni her anışta
başka bir bahar iner yüreğime
gökyüzü yağmur tanelerine sarınır
iner sabah çiyinde tenime.

Kokun yeşil mavi sevgili
Tadın aşk müjdesinde kadın
teninde gezintilerim, ürpertileri doğumun..
sesinin titreşimlerinde yolculuklarım bilinmedik cennetlere..
ah kadın söndürme ateşini teninin..
tenin cennetin cehenneme göz kırptığı an..
tenin dönülmeyen yolculukların son barınağı..
tenin O anın en güzel hikayesi..

Kokun yeşil mavi kadın
odama bıraktığın her izde
bir orman yeşerir
gün atar lacivert bir mavilikte.

Ah kadın, tadın aşk sevincinde
dudak izlerinin emanetinde
tenimde nehirler akar
apak pınarlar doğar..

Kokun yeşil mavi
tadın aşkın en güzel tadı
sevdan hissedişlerin en varlıklısı
ben senin sevdana kaderli doğmuşum
şükür ediyorum durmadan
dualar düşüyor yastığıma her gece
seviyorum seni güzel kadın ...


Gassan Satar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder